Velké marketingové firmy tehdy neexistovali, v reklamách se tedy prakticky ukazovalo to, co se skutečně prodávalo.
Některé dnešní reklamy nám přijdou leckdy až stupidní, kdy kreativita jejich tvůrců dává popustit uzdě i nejrůzněji divným nápadům.
Na druhou stranu, některé reklamy jako třeba vánoční na Kofolu jsou opravdu povedené.
Oproti dnešku působí reklamy z doby komunismu trochu naivně, jsou prosté a nejsou tak "načančané".
Cílem současných markétérů, tedy výrobců reklam, je ukázat, že ten jejich produkt je lepší než ten od jiné firmy. Vtipem je to, že tento stejný produkt může být výraběn ve stejné továrně, či zpracovatelské firmě a o úspěšnosti prodeje rozhoduje tedy pouze ona reklama. Mnohdy se tak stává, že kvalitativně horší produkt má větší prodeje než kvalitnější za podobnou cenu.
Jaké reklamy se vám líbí více? Ty současné nebo tyto staré? Napište nám svůj názor dolů do komentářů.