Arogantní pasažér snědl mé palubní jídlo – karma mu to vrátila

Publikováno 27.03.2025
Hashtagy článku: #ŽádnéNicNásNenapadlo
reklama
Rate this post

Po návratu jsem s překvapením zjistila, že můj podnos s jídlem je pryč a muž vedle mě si pochutnává na druhé porci. Zeptala jsem se ho, zda mi přinesli jídlo během mé nepřítomnosti. S úsměvem odpověděl: "Ano, ale protože jste byla pryč delší dobu, předpokládal jsem, že o něj nemáte zájem. Nechtěl jsem, aby přišlo nazmar, a měl jsem ještě hlad." Byla jsem v šoku a zmohla se jen na otázku: "Snědl jste mé jídlo?" On s klidem odvětil: "Ano, můžete si něco koupit na letišti po přistání."

reklama

Přivolala jsem letušku a zeptala se, zda mají ještě nějaké jídlo. S omluvou mi sdělila, že všechny porce jsou již rozdané, ale nabídla mi preclíky. S pocitem frustrace jsem si vzala malý sáček preclíků a snažila se soustředit na práci, zatímco můj soused spokojeně usnul po vydatné večeři.

Během sestupu do Los Angeles letušky oznámily změnu brány pro náš navazující let do San Diega. Připravila jsem se na rychlý přesun a všimla si, že muž vedle mě stále spí. Pokusila jsem se ho jemně probudit a informovat o změně, ale nereagoval. Rozhodla jsem se tedy pokračovat sama, protože jsem nechtěla riskovat zmeškání svého letu.

Po příletu do San Diega jsem se setkala s kolegy a během rozhovoru jedna z nich zmínila, že viděla muže, který vypadal zmateně a rozčileně, protože zmeškal svůj let kvůli změně brány. Podle popisu jsem poznala, že šlo o mého spolucestujícího. Pocítila jsem jisté zadostiučinění, že jeho arogantní chování mělo své důsledky.

Podobné situace nejsou v letecké dopravě ojedinělé. Například na fóru FlyerTalk cestující sdílejí zkušenosti s arogantními či nepříjemnými spolucestujícími, kteří narušují komfort ostatních pasažérů. V jiném případě cestující zažila nepříjemnost, když si spolucestující přinesl na palubu silně aromatické jídlo, což vyvolalo diskuzi o vhodnosti konzumace určitých potravin během letu. Tyto příběhy ukazují, jak důležité je dodržovat základní pravidla slušnosti a ohleduplnosti vůči ostatním cestujícím, aby byl let příjemný pro všechny.


Rate this post
Autorský
článek



Co si o tom myslíte?
Diskuze
Doporučené k přečtení