Dáváte za boty 2000-3500 kč a myslíte, že to přeháníte? Až se dozvíte, kolik za své tenisky utratili tito teenageři, tak vás to naprosto šokuje!

Redaktorka magazínu Refresher navštívila událost zvanou FASHION DEALã, která už svým názvem trochu napovídá o jisté formě retardace. Místních návštěvníku se ptala na jejich boty a kolik jsou za ně schopni vůbec nejvíce utratit. Některé odpovědi ve vás možná vyvolají infarkt nebo vás minimálně naprosto šokují!
zdroj: Youtube 4x, REFRESHER
reklama
2.5/5 - (6 votes)

Mnoho teenageřů v této anketě nepovažuje za problém utratit za boty více než 10 tisíc korun, někteří i 20-30 tisíc korun. Se svými "kousky" se pochopitelně neváhají na videu i pochlubit.

Na záběrech je očividné, že to nejsou ledajaké boty do roboty, možná tak pro roboty (ne to není to správné slovo - tušili jste správně).

Mnoho z vás si jistě i řekne, kdyby ty boty aspoň vypadaly pěkně...

Následuje rozhovor s raperem Egem, kterého možná přes nový outfit a.k.a. pytel na hlavě ani nepoznáte. "Nechci být otrokem věcí... ale koupil jsem si bundu nejvíc tak za 6000 eur", odpovídá oblíbený raper. Přesně tak, jak dát nejlépe najevo to - nebýt otrokem věcí, než si pořídit kus oblečení za 6000 eur. Inu každý proti tomuto trendu moderní doby bojujeme pro svém a to se nám líbí!

Je však neuvěřitelné, co se výrobcům takovýchto tenisek nebo dnešní módy vůbec všeobecně podařilo. Zblbli svou reklamou dokonale mnoho lidí... přiměli je totiž k tomu, aby jako stádo nakupovali jejich produkty za mnohdy neskutečně předražené částky, věřili, že si kupují něco "víc" a k tomu jim ještě zcela zadarmo dělali reklamu - v některých případech jejich viditelnou značkou na hrudi, na rukávu  (u oblečení), či specifickým designem dané značky a nebo prostě jen tím, že se ti stejní lidé veřejně rádi ve snaze frajeřiny pochlubí, jakou že to značku a jaký model nosí, ať už na své sociální síti nebo kdekoliv na veřejnosti. Bravo, tohle je napostá pecka a úspěch módního marketingu jako celku!

Podívejte nyní na onu slibovanou perličkovou anketu přímo na videu...

reklama
Pokračujte ve čtení.
2.5/5 - (6 votes)
Autorský
článek



Co si o tom myslíte?
Diskuze
Doporučujeme
Doporučené k přečtení