Pokud stále máte takové potíže ve svém životě, nepropadejte panice. Stačí použít pokyny od specialistů kontaktního centra.
Chcete-li získat bankovní kartu, která byla „sežrána“ bankomatem, musíte po dobu 3 až 5 minut podržet tlačítko „Zrušit“.
I když je vaše ruka znecitlivělá a myslíte si, že tato akce nemá smysl, v žádném případě klíč nepouštějte!
Bankomat vás nakonec požádá o zrušení transakce. Přesto neuvolňujte klávesu Cancel. Zatímco ji držíte, stiskněte druhou rukou „Ano“ a získejte kartu zpět.
Zde je několik tipů pro případ, že bankomat vaši kartu nevrátí:
1. Počkejte 10 minut, než se bankomat restartuje.
Existuje šance, že software sám resetuje všechny transakce a vyplivne vaši kartu.
2. Kontaktujte svou banku nebo společnost
Zavolejte na horkou linku své banky, dejte jim vědět, co se stalo, a zablokujte kartu. Pokud se vám podaří zjistit číslo společnosti, která bankomat spravuje, kontaktujte její zaměstnance. Společnost si může pozvat specialistu, aby vám kartu získal.
3. Pokuste se pochopit, proč byla vaše karta spolknuta.
Existují případy, kdy bankomat funguje velmi pomalu kvůli některým manipulacím podvodníků. Občas se stane, že nefunguje vytahovací mechanismus a zatlačí kartu tak, že je vidět pouze její okraj.
Například v USA je vaše karta vydána mnohem dříve než v Evropě. Existuje několik zemí, kde se délka PIN kódu může lišit od obvyklého čtyřmístného čísla.
Možná jste několikrát zadali nesprávný kód.
4. Zapište si čas a zapamatujte si polohu bankomatu.
Zapište si čas, kdy bankomat vaši kartu spolkl. Uveďte co nejvíce podrobností: datum, místo, typ bankomatu (pokud je to možné).
Tento bankomat je například umístěn mimo banku nebo v jejím bytě, je instalován na ulici nebo v obchodním centru.
Má také sériové číslo, logo nebo jiné insignie? Vyfoťte si všechny tyto detaily i samotný bankomat na telefon.
Zdroj: merezha.co