Okamžitá reakce a kontaktování úřadů
Floyd okamžitě zastavila auto a požádala dceru, aby vyplivla jídlo, které měla v ústech. Poté kontaktovala restauraci, kde jí manažer jménem Dan sdělil, že jeden z kuchařů si při přípravě jídla poranil prst a krvácel. Manažer se omluvil a nabídl vrácení peněz, což Floyd odmítla. Následně podala stížnost na oddělení zdravotnictví okresu Niagara, které předalo případ okresu Erie, kde se restaurace nachází.
Zdravotní obavy a dlouhodobé testování
Floyd kontaktovala pediatra své dcery, který doporučil počkat 30 dní před provedením krevních testů na možné přenosné nemoci, jako je HIV nebo hepatitida. Po této době bude dcera podstupovat měsíční testy po dobu jednoho roku, aby se vyloučila jakákoli infekce. Floyd uvedla, že její dcera je traumatizovaná a odmítá jíst, protože se bojí, že v jídle bude opět krev.
Reakce Burger Kingu a následná opatření
Burger King v oficiálním prohlášení uvedl, že je hluboce znepokojen incidentem. Restaurace byla dočasně uzavřena, zaměstnanci prošli opětovným školením a externí firma provedla důkladné čištění prostor. Společnost také nabídla pokrytí lékařských výdajů spojených s incidentem. Restaurace byla znovu otevřena v pondělí 29. července 2024.
Virální šíření na sociálních sítích
Floyd sdílela svůj zážitek na TikToku, kde video rychle získalo miliony zhlédnutí. Cílem bylo varovat ostatní rodiče a zákazníky, aby byli obezřetní při kontrole jídla z rychlého občerstvení. Incident vyvolal širokou diskusi o hygienických standardech v restauračních řetězcích a důležitosti transparentnosti při řešení podobných situací.
Tento případ poukazuje na nutnost důsledného dodržování hygienických norem a rychlé reakce firem na krizové situace, aby byla zajištěna bezpečnost a důvěra zákazníků.