Zábava ovšem skončila tehdy, když se zjistilo, že taková "migrační pohádka" byla opravdu natočena! Odvysílána byla na konci listopadu 2015, akorát s tím rozdílem, že vlídnou tváří není pan Svěrák, ale pan Donutil.
Pohádka nese název "Pravdivý příběh o Sněhurce", ta má dle vypravěče jednu velkou vadu - pleť bílou jako mléko. V posledních 3 minutách uměle naroubovaný příběh pojednává o jejím setkání s černochem, kdy se oba díví, že když na sebe sáhnou, nemají jinak zabarvený prst. Následně spolu mají děti. „Víte, jakou měly ty děti barvu? Nebyly ani bílé, ani černé. Byly světlehnědé.“ komentuje na konci vypravěč.
Tenhle komentář jakoby se ztotožňoval s názory, které mluví o tom, že vládnoucí elity v EU jsou v současnosti neomarxisté. Zároveň bohužel plně podporuje konspirační teorie těch, které říkají, že cílem neomarxistů je promíchání původních obyvatel Evropy s migranty z jihu, z čehož by měl vzniknout právě onen "světlohnědy" prototyp nového evropana, který by napomohl k probourání národních bariér a následného vzniku Spojených států evropských. Ve výsledné realizaci těchto myšlenek by tedy takový člověk neměl být již čechem, slovákem, maďarem, němcem, ale právě novým evropanem.
Sami si řekněte, jak vzdálené to může být pravdě, když vezmete v potaz aktuální skutečnosti. Inu, dříve tu byl v Evropě pokus o světlou árijskou rasu, nyní zde máme pravděpodobně tohle. Je zajímavé, že v obou případech hraje Německo klíčovou roli...
Právě na vypravěče Miroslava Donutila se následně snesla velká kritika veřejnosti, ten se brání tím, že o uprchlících není ani řeč, a že pohádka pojednává o lásce. To, že nebyli uprchlíci zmínění doslova, neznamená, že o nich není, naopak to ukazuje sofistikovanost politického sdělení. Podprahová zpráva pro děti vycházející z této pohádky je totiž naprosto jasná.
Jedno je však jisté, nejhorší a nejodpornější propaganda jakéhokoliv režimu, jakékoliv ideologie, je ta cílená na děti. Jelikož děti ještě zdaleka nedokáží sami kriticky myslet, tak jim taková propaganda dokonale pomáha formovat myšlení k obrazu takovému, jaký chtějí tvůrci, či zadavatelé.
autor: c