6letý chlapec plakal několik hodin letu, ale nikdo mu nechtěl pomoci. Ryanair tvrdí, že se stala CHYBA!


Hashtagy článku: #RYANAIR
reklama
Rate this post

Cestování letadlem s malým dítětem je výzvou pro každého rodiče. Co může udělat rodič, aby let proběhl v příjemné atmosféře? Stojí za to postarat se o rezervaci ideálního místa. Bohužel občas dojde k chybě a pak se let změní na noční můru. Potvrzuje to i matka šestiletého chlapce.

„Můj syn plakal celý let,“ vzpomíná žena.

1. Dvojitá rezervace

Létání s dítětem může být stresující pro rodiče i děti. Je obtížné předpovědět, jak váš mrňous zvládne cestu. Čím je dítě starší, tím snáze si zvyká na nové prostředí.

Teenageři určitě zaujme velký stroj a výhled z okna, a jsou tedy klidnější. Menší děti však mohou mít problémy s aklimatizací na nové podmínky . Proto se vyplatí myslet na výběr správného místa předem.

Nejvíce místa v letadle je v první řadě sedadel a při nouzových východech . Díky dalšímu prostoru budou moci rodiče rozložit oblíbené hračky a knihy svého dítěte, aby jej během letu zabavili.

Rodiče se často objednávají v dostatečném předstihu, aby si ušetřili stres. Některé věci se však předpovědět nedají. Potvrzuje to matka šestiletého chlapce.

Žena měla rezervované místo u okna v létě z Budapešti. Máma Ryana Bandlieho si toto místo vybrala záměrně, protože sledování toho, co se děje za oknem, vždy uklidnilo jejího syna během letu .

Bohužel se vyskytla chyba a rezervace pro toto konkrétní místo byla provedena dvakrát .

,,Když jsme nastoupili do letadla, na místě vyhrazeném pro mého syna už seděla jiná žena. Požádala jsem ji, aby změnila místo, ale neudělala to. Vysvětlila jsem jí, že jsem udělala i já rezervaci.” – hlásí Adri, matka šestiletého dítěte.

2. Noční můra

Letušky posadili Ryana na sedadlo v uličce. Chlapec, který nerad létá, byl celý výlet neklidný a nervózní.

– Bylo to pro něj velmi obtížné. Celou dobu plakal. Tento let byl noční můrou. vzpomíná si Adri.

Ryanair uvedl, že jí vrátili peníze, které zaplatila za nešťastnou rezervaci.

,,Toto nedorozumění bylo způsobeno chybou IT. Naneštěstí, protože všechna místa na tomto konkrétním letu byla rezervována, nebyla k dispozici žádná jiná místa u okna,” uvedl mluvčí letecké společnosti.

Co si o tom myslíte? Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte jej nebo nám napište komentář.

Pokračujte ve čtení.
Rate this post
Autorský
článek



Co si o tom myslíte?
Diskuze
Doporučené k přečtení