Mnoho teenageřů v této anketě nepovažuje za problém utratit za boty více než 10 tisíc korun, někteří i 20-30 tisíc korun. Se svými "kousky" se pochopitelně neváhají na videu i pochlubit.
Na záběrech je očividné, že to nejsou ledajaké boty do roboty, možná tak pro roboty (ne to není to správné slovo - tušili jste správně).
Mnoho z vás si jistě i řekne, kdyby ty boty aspoň vypadaly pěkně...
Následuje rozhovor s raperem Egem, kterého možná přes nový outfit a.k.a. pytel na hlavě ani nepoznáte. "Nechci být otrokem věcí... ale koupil jsem si bundu nejvíc tak za 6000 eur", odpovídá oblíbený raper. Přesně tak, jak dát nejlépe najevo to - nebýt otrokem věcí, než si pořídit kus oblečení za 6000 eur. Inu každý proti tomuto trendu moderní doby bojujeme pro svém a to se nám líbí!
Je však neuvěřitelné, co se výrobcům takovýchto tenisek nebo dnešní módy vůbec všeobecně podařilo. Zblbli svou reklamou dokonale mnoho lidí... přiměli je totiž k tomu, aby jako stádo nakupovali jejich produkty za mnohdy neskutečně předražené částky, věřili, že si kupují něco "víc" a k tomu jim ještě zcela zadarmo dělali reklamu - v některých případech jejich viditelnou značkou na hrudi, na rukávu (u oblečení), či specifickým designem dané značky a nebo prostě jen tím, že se ti stejní lidé veřejně rádi ve snaze frajeřiny pochlubí, jakou že to značku a jaký model nosí, ať už na své sociální síti nebo kdekoliv na veřejnosti. Bravo, tohle je napostá pecka a úspěch módního marketingu jako celku!
Podívejte nyní na onu slibovanou perličkovou anketu přímo na videu...