Nečekaný incident
Když se konečně dočkali taxíku, zdálo se, že jejich trápení končí. Jágr s partnerkou nastoupili, ale po chvíli je řidič nečekaně vyhodil z vozu. Důvod? Nejednalo se o klasický taxík, ale o službu Bolt, která funguje na bázi objednávek přes aplikaci. Jágr bohužel aplikaci nepoužil, a tak pro řidiče byl jenom nezvaný pasažér, kterého se musel zbavit dle pravidel platformy.
Mediální rozruch a reakce společnosti Bolt
Celá situace vyvolala rozruch v médiích i na sociálních sítích. Společnost Bolt se k incidentu postavila profesionálně a omluvila se Jágrovi za nepříjemnost. „Omlouváme se panu Jágrovi za vzniklou situaci. Naši řidiči se řídí striktními pravidly a odvozy zajišťují pouze objednaným klientům, ať už se jedná o kohokoli,“ uvedla společnost Bolt ve svém prohlášení.
Poučení a pravidla platformy
Incident zdůrazňuje důležitost dodržování pravidel platforem, jako je Bolt. I když se jedná o známou osobnost, pravidla platí pro všechny stejně. Tento trapas připomíná, že objednání přes aplikaci je nezbytné pro využití služeb této platformy.
Platnost pravidel
Nečekaný incident, kdy byl Jaromír Jágr vyhozen z taxíku, přinesl poučení nejen pro hokejovou legendu, ale i pro širokou veřejnost. Ačkoliv situace vyvolala mediální rozruch, společnost Bolt jasně ukázala, že jejich pravidla jsou striktní a platí pro všechny zákazníky bez výjimky.
Jak se Jágr poučí z této zkušenosti a jaké budou jeho další kroky? Bude se nadále spoléhat na moderní technologie při objednávání služeb?