Geniální? Ani ne, v dnešní době spíše běžný kapitalistický nástroj k maximalizaci zisku. Co je ovšem špatné, je to, že tento produkt plný cukru, různých barviv a éček není kdovíjak zdraví, ostatně jako všechny slazené nápoje. To je však známou věcí. Skandálním je totiž to, že nezávislé testy, které zprostředkoval pořad A DOST! zjistily, že cukr je i v produktech označených jako "bez cukru"! Dále bylo uváděno, že jsou bez azobarviv, která mohou dle několika zahraničních studií být rakovinotvorná, či jinak nebezpečná, testy je však v nápojích odhalily také.
Tohle již původně zjistil Youtuber zvaný CaptainJTV, který na toto téma provedl dokonalou investigativní novinařinu, která by mohla být na Youtube dost možná i novým a žádaným trendem. Nechal rozvařit jak produkt s cukrem, tak i ten označený jako "bez cukru" a světe div se, z obou zbyla skoro stejná porce karamelu! A karamel, jak jistě každý dobře ví, vzniká karamelizací cukru. Vedení společnosti Bubbleology chtělo Youtubera následně žalovat za pomluvu...
Ale jak se již přesvědčila například i finanční firma OVB, s žalobou na mladíka, který o jejich nestandartních praktikách natočil dokument, si tak akorát zadělala na daleko větší problém, jelikož se takto celá zálěžitost mnohem více zmedializovala. Společnost jě totiž těklavá na to, když dochází k útlaku jednotlivce nebo menší skupiny lidí ze strany velké korporace, toho se následně chytají i velká a významná média. Stalo se to i nyní, kdy se do všeho vložil Jan Tuna a jeho pořad na Streamu A DOST!.
Umělým barvivám obsažených v těchto nápojích přisuzuje server Zdravá potravina, který se zabývá éčkami v jídle a nápojích, stupeň škodlivosti 4-5/6. Většina z nich je označována jako nevhodná pro děti.
Podívejte navíc na šokující reakci ředitele Bubbleology v momentě, kdy přijel Jan Tuna k jejich stánku nakoupit několik druhů nápoje pro připravované testy do pořadu A DOST! a zároveň marně žádal o složení produktu přímo na místě. Prodavačka si totiž nevěděla rady a tak musel přijet pan ředitel...
Dnes se však k celé situaci vyjádřila i hlavní tvář této kampaně Youtuberka Teri Blitzen, její pokající vyjádření můžete slyšet v čase 5:25 následujícího videa...