Dítě snědlo kaiserku za 10Kč. Policie dorazila do obchodu s majáky a sirénou!


Hashtagy článku: #ŽádnéNicNásNenapadlo
zdroj: facebook.com
reklama
3.5/5 - (2 votes)

1. Příliš horlivá ochrana

Paní Justyna právě odešla z obchodu se svým dítětem a nákupní taškou v ruce. Najednou se k ní přiblížila ochranka a začala se ptát na účtenku a přesně množství buchet v nákupní tašce. Ochrankáři, v potu obličeje, po chvíli zjistili nepřesnost. Ukázalo se, že chyběla jedna kaiserka. Celou záležitost popsala Gazeta Wyborcza.

reklama

Bezpečnostní služba informovala ženu, že musí poslouchat manažera a vzali matku a děti zpět do obchodu.

,,A já, hloupá, jsem šla! Manažer řekl, že musel poslouchat své nadřízené a musel zavolat policii za krádež buchty,” – říká Justyna.

Asi po 10 minutách dorazila policie se zapnutou sirénou. Nejtraumatičtější situace to byla pro děti, které byly zmatené a vystrašené. Báli se, že jejich matka půjde do vězení a zůstanou samy v obchodě.

,,Jsem si jistá, že dva z nich sedí před kamerami a chtějí ukázat svou účinnost a usilují o případ, jako je ten můj. To znamená, že žena s dětmi, která se zabývá nakupováním a dětmi,” – komentuje mladá matka.

2. Je jedení buchty před zaplacením krádeží?

Přestože se obchod Biedronka Justyne omluvil, rozhodla se uplatnit své právo a nahlásit záležitost kanceláři zákaznického servisu. Její děti budou na tento nepříjemný zážitek dlouho pamatovat a ona - ponížení, že se s ní zacházelo jako se zlodějemkvůli jedné kaiserce, kterou snědlo dítě.

,,V této situaci došlo k nepochopení okolností případu, což můžeme vysvětlit jen novým zaměstnancům, který učinil nesprávné rozhodnutí,” – vysvětluje Jan Kołodyński, manažer korporátní komunikace v síti Biedronka. Také informuje, že zaměstnanci sítě v souvislosti s touto situací obdrželi soubor doporučení, jako takové případy v budoucnu vyřešitaby se předešlo bizarním situacím, jako je tato.

Spotřebitelé by si měli uvědomit – vlastníkem produktu se stáváme až po zaplacení. Potom obdržíme potvrzení, tj. důkaz o transakci. Pokud otevřeme balíček čipů, tyčinku nebo lízátko a necháme dítě sníst je dříve, než se přiblížíme k pokladně – pak rozhodnutí reagovat na toto chování patří prodejci. Pokud však o tom informujeme prodávajícího u pokladny, neměli bychom čelit žádným problémům.

Co si o tom myslíte? Sdílejte tento příspěvek s přáteli!

Pokračujte ve čtení.

VRÁTIT SE NA PRVNÍ STRANU

3.5/5 - (2 votes)
Autorský
článek



Co si o tom myslíte?
Diskuze
Doporučené k přečtení