Manažer restaurace vyhodil starší ženu hledající úkryt před deštěm, následující den ji spatřil sedět s majitelem podniku

Publikováno 27.03.2025
Hashtagy článku: #ŽádnéNicNásNenapadlo
reklama
4/5 - (1 vote)

Následujícího dne dorazil Simon do práce a byl informován majitelem kavárny: "Dnes očekáváme důležité hosty, mého přítele a jeho manželku. Jsou potenciálními kupci této kavárny, takže vše musí být perfektní." Simon instruoval personál, aby bylo vše připraveno na jejich příchod. Večer majitel představil Simona hostům: "Toto je náš manažer. Je vynikající, laskavý, vnímavý a ochotný." K Simonovu zděšení se ukázalo, že hostující paní je Linda, žena, kterou předchozího večera odmítl vpustit do kavárny. Linda s úsměvem poznamenala: "Opravdu milý člověk. Vidím, že je přesně takový, jak jste ho popsal." Simon, zahanbený a šokovaný, nebyl schopen slova. Linda se poté obrátila na majitele: "Vaše kavárna je skvělá a personál okouzlující. S manželem ji rádi koupíme."​

reklama

Následující den Linda a její manžel převzali vedení kavárny a začali se seznamovat s provozem a zaměstnanci. Linda si zavolala Simona a oznámila mu: "Rozhodli jsme se vás přeřadit na pozici číšníka. Vaše chování ke mně nebylo přijatelné." Simon, ač ponížený, přijal novou roli, aby si udržel práci.

O několik dní později přišla do kavárny chudě oblečená žena, objednala si sendvič a čaj. Po jídle zjistila, že zapomněla peněženku, a nabídla, že dluh odpracuje. Simon jí s úsměvem řekl: "Nebojte se, madam. Tentokrát účet zaplatím já. Lidé by si měli pomáhat." Žena mu poděkovala a Simon dodal: "Nedávno mi nová majitelka této kavárny dala druhou šanci, protože je laskavá. Chci být jako ona. Věřím v karmu." Žena odpověděla: "Myslím, že se z vás opět stane manažer." V tu chvíli k nim přistoupila Linda a řekla: "Tato paní je má přítelkyně. Chtěla jsem zjistit, zda jste se poučil. Jsem ráda, že ano. Můžete se vrátit na pozici manažera."​

Tento příběh zdůrazňuje důležitost laskavosti, empatie a spravedlivého zacházení s ostatními bez ohledu na jejich vzhled či momentální situaci. V oblasti pohostinství je klíčové poskytovat vynikající služby všem zákazníkům, což nejen zvyšuje spokojenost klientů, ale také posiluje reputaci podniku. Studie ukazují, že pozitivní zákaznická zkušenost vede k vyšší loajalitě a doporučením, zatímco negativní zkušenosti mohou mít opačný efekt. Manažeři by měli školit svůj personál v oblasti zákaznického servisu a zdůrazňovat význam respektu a empatie. Tento příběh slouží jako připomínka, že naše činy mají důsledky a že laskavost může vést k neočekávaným odměnám.​


4/5 - (1 vote)
Autorský
článek



Co si o tom myslíte?
Diskuze
Doporučené k přečtení