Další věcí, kterou stojí za to zákazníkům poskytnout, jsou nízké ceny, čerstvé produkty a široký sortiment. Všechny tyto pilíře však stojí na jednom hlavním základu – jsou jím marketingové triky, které dodržuje každý obchod bez výjimky.
Zvládly to davy v obchodech Přešli jsme na online nakupování – nejen v oděvních řetězcích. Některé supermarkety zavedly online prodej - naplníme virtuální košík a kurýři doručí objednané produkty až ke dveřím. Jak pohodlné a zároveň bezpečné! Už se nemusíme bát přeplněnosti a dlouhých front.
Ostatní prodejny (včetně Biedronky) se s touto situací setkaly a zavedly některé změny v organizaci prostoru, aby přesvědčily lidi, aby nakupovali v klidu. Je velká pravděpodobnost, že při procházce po prodejně zákazník nakoupí více věcí, než potřeboval, což se při online nákupu spíše vylučuje. Ukázalo se že byl to také reklamní tah.
Čím Biedronka přilákala zákazníky ke stacionárnímu nakupování? Marketingové triky vycházejí z naší psychiky
Čím více zákazníků, tím lépe pro majitele. Existuje však i další vztah – čím přeplněnější obchod, tím rychleji z něj chceme odejít. jaký je závěr? Pokud se soustředíme pouze na to, abychom co nejdříve opustili budovu, budeme méně nakupovat. Nebudeme se rozhlížet, nebudeme porovnávat ceny různých produktů, nenecháme se zlákat akcemi – prostě vezmeme co potřebujeme a rychle odejdeme.
Jak mít hodně zákazníků a zároveň větší tržby? Jak si udržet zákazníka v přeplněném obchodě? Je to snadné! Uspořádáním uliček v takových rozestupech, aby se i přes davy cítil zákazník v pohodě. Mnoho biedronek proto v poslední době prošlo reorganizací – byly rozšířeny uličky a základní potřeby umístěny nikoli u vchodu, ale na nejvzdálenější stěně. Ale to je další marketingový tah, který slepě následujeme.
Pokud při nakupování použijete tento jednoduchý trik, můžete na jídle ušetřit až 300 PLN měsíčně! Ignorovat ho je velká ztráta.